Uvjeti korištenja, kupnje i načini plaćanja

KOLEKS d.o.o., Nodilova 7, Zagreb, Hrvatska – kupnja u www.shoes.hr web shopu

 

UVJETI KUPNJE
Ovi uvjeti kupnje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim internet stranicama.

Isporučitelj (Prodavatelj) robe ponuđene na ovim stranicama je Koleks d.o.o., Nodilova 7, Zagreb, OIB: 31041897589, MB: 1469169, a Kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga Prodavatelju.
Sve su cijene izražene u eurima i kunama te uključuju PDV.

 

NARUČIVANJE
Naručivanje robe moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.

 

PLAĆANJE PUTEM WEB-SHOP
Uslugu sigurnog Internet poslovanja nudi WSPAY by Monri 

Prilikom kupovine u plaćanje se vrši putem putem kreditnih kartica American Express, Diners, MasterCard, Visa i Visa Premium.  Plaćanje beskamatno na rate je moguće sljedećim karticama:

2-6 rata:

  • PBZ Maestro, Visa i Visa Premium
  • ERSTE Maestro, MasterCard, Visa i Visa Electron
  • MBPlus (Kent, Slatinska banka, Sberbanka, Istarska kreditna banka i Agram banka)

2-12 rata:

  • ZABA Mastercard, ZABA Visa debit i ZABA Visa.
  • Diners Card Club

(minimalni iznos kupnje za sve kartice je 26,50 €)

Plaćanje je moguće i putem Paypal-a i Google Pay-a

DRUGI NAČINI PLAĆANJA
Uplate također možete izvršiti virmanskim nalogom (na šalteru pošte, Fine, banke i sl.) na bankovni račun HR9624840081100274374 Raiffeisenbank s naznakom uplata za web shop. Na naš e-mail webshop@koleks.hr ćete nam poslati ime modela i veličina koju ste izabrali kao i adresu dostave i vaš kontakt broj telefona.

Uplate također možete izvršiti:

  • Virmanskim nalogom opća uplatnica / E-banking (na šalteru pošte, Fine, banke i sl.) na žiro račun HR9624840081100274374 Raiffeisenbank s naznakom uplata za web shop. Plaćanja se mogu izvršiti Internet bankarstvom. Detaljna uputstva za plaćanje bit će poslana na vaš e-mail nakon završetka narudžbe. Nakon uplate pošaljite potvrdu na mephisto@koleks.hr ; pod napomenu napisati ime, prezime i broj ponude: Nalog za naručivanje započinje nakon primitka uplate, a rok isporuke vrijedi od tog trenutka!
  • Plaćanje po pouzeću - Plaćanje pouzećem znači da naručene artikle plaćate gotovinom dostavljaču, nakon čega će vam on izdati potvrdu da ste pošiljku preuzeli i platili.

 

SKLAPANJE UGOVORA

Kupoprodajni ugovor između Koleks d.o.o. i kupca u internetskoj trgovini shoes.hr smatra se sklopljenim u trenutku kada Koleks d.o.o. kupcu pošalje prvu elektroničku poruku o statusu njegove narudžbe.

Od tog trenutka sve cijene i drugi uvjeti fiksni su i vrijede i za Koleks d.o.o. i za kupca. Kupcem se smatra osoba čiji su podaci navedeni pri predaji narudžbe. 

 

POTVRDA NARUDŽBE
Obavijest o potvrdi narudžbe Kupac će primiti e-poštom nakon obavljene kupnje koja sadrži sve zakonom propisane detalje.

 

OTPREMA
Naručenu robu isporučujemo u roku od:

  • Hrvatska: 48 sati od narudžbe (GLS)
  • Europska Unija, Švicarska, Island, Norveška do 2 dana (DHL)
  • Ostatak Europe do 3 dana (DHL)
  • SAD, Kanada do 3-4 dana (DHL)
  • Sve ostale zemlje svijeta: 3-5 dana (DHL)

Način isporuke:
Hrvatska: Otprema robe se vrši uslugom GLS

Svijet: DHL Express Worldwide

Pošto se zaliha proizvoda ažurira na kraju dana može se dogoditi da proizvod koji ste naručili nije na zalihi jer je već prodan drugom kupcu tijekom dana. Ukoliko roba nije na raspolaganju, Prodavatelj će kupca obavijestiti (pismenim putem ili telefonski) o mogućem roku isporuke. Kupac tada može prihvatiti novi rok isporuke ili otkazati narudžbu. Odluči li se Kupac na otkazivanje narudžbe, prodavatelj će mu vratiti novac najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje, uvećano za zatezne kamate.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Roba je osigurana od gubitka u dostavi, te ako Kupac nakon 30 dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od Prodavatelja, odnosno od poštanske službe, mora obavijestiti Prodavatelja kako bi isti mogao poduzeti radnje da se pošiljka nađe ili pošalje zamjenska.


POŠTARINA
Hrvatska: obračunava se trošak poštarine u iznosu od 6,00 Eura.
Europa: 15 €
SAD i Kanada: 20 € preračunato u američki dolar ($)
Svijet: 20 €

 

POVRAT
Ukoliko Kupcu ne odgovara model ili boja postoji mogućnost zamjene u roku od 15 dana na način da se prvo kontaktira web-shop putem e-maila mephisto@koleks.hr ili na broj telefona 01/4811-700 poradi dogovora povrata. Po potvrdi sa naše strane, šaljete na vlastiti trošak obuću na adresu Koleks d.o.o., Mephisto-shop Zagreb, Masarykova 11, 10000 Zagreb, Hrvatska. Obuća mora biti zapakirana isto onako kako ju je zaprimljena sa zahtjevom nove veličine ili druge boje koji je dan pismeno putem e-maila. Potom Koleks d.o.o. web-shop ponovno besplatno dostavlja traženu veličinu ili boju.

 

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

Prema ''Zakonu o obveznim odnosima čl. 400. - 422. regulira prodaju robe široke potrošnje i popratnim jamstvima'', ukoliko uočite kvar ili nedostatak na proizvodu, da biste ostvarili pravo na pozivanje na odgovornost za materijalne nedostatke, imate rok od 2 mjeseca otkako ste ustanovili kvar da nas obavijestite o nedostatku. Na odgovornost za materijalne nedostatke možete se pozvati u roku od dvije godine, ukoliko ste u roku obavijestili trgovca o nedostatku. Ako se kvar na proizvodu ustanovi u roku od 1 godine (365 dana) od preuzimanja kupljenog proizvoda, smatra se da je takav kvar postojao već pri samoj kupnji. Vodite računa da predmet reklamacije morate vratiti u stanju u kakvom ste ga kupili. Ako ste na vrijeme obavijestili (mora postojati pismeni trag) trgovca o nedostatku, možete, po svom izboru:

    -  Zahtijevati od prodavatelja da se nedostatak ukloni (u razumnom roku),
    -  Zahtijevati od prodavatelja da preda drugu stvar bez nedostatka,
    -  Izjaviti da raskidate ugovor ugovor o kupovini

 

REKLAMACIJE

Na materijalni nedostatak možete se pozvati ako smatrate da artikl nema svojstva potrebna za normalnu upotrebu. Potrošač može ostvariti svoja prava koja proizlaze iz materijalnog nedostatka ako o nedostatku obavijesti trgovca u roku od dva mjeseca od dana otkrivanja nedostatka. Potrošač u obavijesti mora detaljno opisati nedostatak i omogućiti trgovcu da pregleda artikl.
Ako uočite kvar ili nedostatak na proizvodu, da biste ostvarili pravo na pozivanje na odgovornost za materijalne nedostatke, trgovca morate obavijestiti u roku od dva mjeseca od dana kada ste otkrili nedostatak.  Trgovac odgovara za materijalne nedostatke koji se pojave u roku od dvije godine od predaje stvari.

Prije slanja obuće na reklamaciju, istu je potrebno očistiti i napisati pismeno obrazloženje o razlogu reklamacija na e-mail koleks@koleks.hr Također cipele zajedno sa obrazloženjem reklamacije pošaljite na adresu Mephisto-Shop Zagreb, Masarykova 11, 10000 Zagreb, Hrvatska s naznakom "reklamacije" . Kada zaprimimo cipele, slijedi postupak kontrole kvalitete kako bi se utvrdilo o kakvom je oštećenju riječ i da li je mogući popravak cipela. Rok za rješavanje reklamacija je 15 radnih dana od zaprimanja cipela na reklamaciju. Proizvođač nije odgovoran za mehanička oštećenja koja nastaju na gornjištu i donjištu kod trošenja cipela, skakanja, klizanja i sličnih aktivnosti koje mogu oštetiti obuću.

Obrazac za način podnošenja reklamacije nalazi se na poveznici: obavijest o podnošenju prigovora

 

POVRAT NOVCA (RASKID UGOVORA) 

Da bi imali pravo na raskid ugovora i povrat plaćenog iznosa, morate trgovcu najprije dati primjereni rok za ispunjenje ugovora - rok  za isporuku proizvoda bez nedostatka ili za popravak proizvoda. Samo iznimno možete raskinuti ugovor bez da ste prethodno dali trgovcu naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora i to ako:

  • vam je trgovac nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili
  • iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da trgovac neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku ili
  • zbog zakašnjenja trgovca ne možete ostvariti svrhu radi koje ste sklopili ugovor.

Tek nakon isteka primjerenog roka za ispunjenje ugovora, ako trgovac ne isporuči proizvod bez nedostatka ili proizvod ne popravi, možete raskinuti ugovor i tražiti povrat uplaćenog iznosa i u zahtjevu trgovcu dati primjeren rok za ispunjenje vašeg zahtjeva. 

Zahtjev za povrat novca zajedno s rokom povrata trgovcu uputite pisanim putem, kako biste se mogli pozvati na svoj dopis u mogućem kasnijem postupku ako trgovac odbije vaš opravdani zahtjev. 

Iako zakonom nije propisano da je uz reklamaciju obvezno priložiti i račun, za sigurnije ostvarenje vaših potrošačkih prava uputno je da proizvod ili uslugu s nedostatkom reklamirate s računom jer ćete tako dokazati da ste uslugu ili proizvod kupili od određenog trgovca, a tako ćete i dokazati da ste proizvod reklamirali u propisanom roku.

 

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu od dana njegova sklapanja, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka robe.
Da bi kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Koleks d.o.o o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (Koleks d.o.o, Nodilova 7, 10000 Zagreb), ili elektroničkom poštom na koleks@koleks.hr, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, adresu elektroničke pošte, a može koristiti i navedeni pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora. Obrazac jednostranog raskidu ugovora možete preuzeti ovdje  Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je kupac ili trećoj osobi koju je kupac odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

 Adresa za povrat robe i dostavu reklamacija je Koleks d.o.o., Mephisto-shop, 10000 Zagreb, Hrvatska. Vraćeni Proizvodi moraju biti nerabljeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži uz priloženu presliku računa. Kupac odgovara za svako umanjenje vrijednosti robe koja je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda. 

Prodavatelj će najkasnije u roku od 10 radnih dana od dana kada je zaprimio proizvod i odluku Kupca o raskidu ugovora, vratiti plaćeni iznos proizvoda, isključujući troškove dostave. Neposredan trošak povrata robe snosi sam Kupac.
 

ZAŠTITA PRIVATNOSTI
Koleks d.o.o. web shop se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne osnovne podatke o kupcima/korisnicima koju su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Koleks d.o.o. – web shopa i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

 

NAPOMENE
Zadržavamo pravo pogrešaka u opisima, cijeni ili fotografijama artikala.

 

Budite informirani o najnovijim trendovima i promocijama za udobnu obuću - prijavite se na MEPHISTO newsletter!


MEPHISTO SLUŽBENA ONLINE TRGOVINA

NAJVEĆI IZBOR UDOBNIH SANDALA, CIPELA, GLEŽNJAČA I ČIZAMA

Brza dostava u roku od 2 dana!

Kontaktirajte nas

+385 1 4811 700
koleks@koleks.hr

Radno vrijeme podrške

Pon-Pet: 8:30 – 20:30 Subota: 9:00 – 18:00

     

O udobnoj i anatomskoj obući

Tehnologije

Prodajna mjesta

Načini plaćanja

Payment methodes

  •  Plaćanje pouzećem
  •  Opća uplatnica, virman i E-banking

Brza dostava u roku od 2 radna dana.

Koleks d.o.o. Nodilova 7, 10000 Zagreb,
tel: +385 1 4811 700 email: koleks@koleks.hr
oib: 31041897589 mb: 01469169 iban: HR9624840081100274374