Pitanja i odgovori

Kako znam da je moja narudžba u www.shoes.hr internet trgovini zaprimljena?

Nakon završene kupovine u internet trgovini šaljemo Vam potvrdu o primitku u roku od 1 radnog dana, te Vas obavještavamo o uspješnoj (ili neuspješnoj) autorizaciji i daljnjem statusu narudžbe.

 

Kako znam da su artikli dostupni u www.shoes.hr web shopu?

Svi artikli koji se nalaze u www.shoes.hr web shopu su artikli koji se nalaze na skladištu i spremni su za isporuku. Ažuriranje zaliha obavlja se jednom dnevno, pa stoga ipak postoji mogućnost da neki od traženih artikla nije dostupan. Ukoliko se dogodi da ste naručili artikl koji nije dostupan na skladištu, obavijestit ćemo vas e-mailom.

 

Koje vrste plaćanja postoje prilikom kupovine na našoj internet trgovini?

Prilikom kupovine u plaćanje se vrši putem putem kreditnih kartica American Express, Diners, MasterCard, Visa i Visa Premium.  Plaćanje beskamatno na rate je moguće sljedećim karticama:

2-6 rata: 

  • PBZ Maestro, Visa i Visa Premium,
  • ERSTE Maestro, MasterCard, Visa i Visa Electron 
  • MBPlus (Kent, Slatinska banka, Sberbanka, Istarska kreditna banka i Agram banka            )

2-12 rata:

  • ZABA Mastercard, Zaba Visa Debit i Zaba Visa
  • Diners Card Club          

*(minimalni iznos kupnje za sve kartice je 26,50 €)

 

Uplate također možete izvršiti virmanskim nalogom opća uplatnica / E-banking (na šalteru pošte, Fine, banke i sl.) ili plaćanje po pouzeću. Plaćanje pouzećem znači da naručene artikle plaćate gotovinom dostavljaču, nakon čega će vam on izdati potvrdu da ste pošiljku preuzeli i platili.

 

Koliko treba vremena da dobijem svoju narudžbu?

Hrvatska i Europa: 1-2 radna dana

Svijet: 3-4 radna dana

 

Koja je cijena dostave?

Hrvatska: Dostava je besplatna za narudžbe iznad iznosa od 100,00 Eura. Kod narudžbi ukupnog iznosa manjeg od 100,00 Eura, obračunava se trošak poštarine u iznosu od 5,00 Eura.
Europa: 15 €
SAD i Kanada: 20 € preračunato u američki dolar ($ )
Svijet: 20 €

Kako se vrši otprema?

Hrvatska: Otprema robe se vrši uslugom GLS

Europa i Svijet: Otprema se vrši uslugom DHL Express Wordlwide

 

Da li je naručivanje preko www.shoes.hr internet trgovine sigurno?

Da, naručivanje je maksimalno sigurno jer se dio gdje se upisuju Vaši osobni podaci i podaci sa kreditnih kartica odvija preko sigurnog servera “security server” te nitko (uključujući i nas) nema informaciju o Vašim (tajnim) podacima kreditnih kartica. Uslugu sigurnog Internet poslovanja osigurava T-Com Pay Way.

 

http://shoes.hr/site/assets/files/1039/payway_sticker_2.png http://shoes.hr/site/assets/files/1039/jamstvo.png http://shoes.hr/site/assets/files/1039/master_card.png http://shoes.hr/site/assets/files/1039/verifiedbyvisa.jpg

 

Što da radim ukoliko moja kreditna kartica nije uspješno autorizirana?

Ukoliko Vaša kreditna kartica nije uspješno prošla proceduru autorizacije svoju narudžbu možete nastaviti dalje procesuirati plaćanjem nekom od ostalih kreditnih kartica.

 

Što ukoliko mi ne odgovara veličina ili boja?

Kupac ima pravo na zamjenu u roku od 15 dana od datuma primitka obuće i mi dostavljamo ponovno besplatno drugu veličinu ili boju! Dužni ste prvo nas kontaktirati na e-mail koleks@koleks.hr i napisati zahtjev za zamjenu. Po našoj potvrdi, šaljete Mephistice zapakirane i nove kakve ste ih dobili, na našu adresu MEPHISTO-SHOP, Masarykova 11, 10000 Zagreb, Hrvatska i po primitku mi vam dostavljamo besplatno traženu veličinu ili boju.

 

Što ukoliko je moja narudžba oštećena prilikom transporta?

Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

 

Da li imam pravo na reklamaciju u slučaju oštećenja cipela?

Ukoliko postoji nedostatak na proizvodu kupac ima pravo na reklamaciju u roku od 15 dana. Prije slanja obuće na reklamaciju, istu je potrebno očistiti i napisati pismeno obrazloženje o razlogu reklamacija na e-mail koleks@koleks.hr . Također cipele zajedno sa obrazloženjem reklamacije pošaljite na adresu Mephisto-Shop Zagreb, Masarykova 11, 10000 Zagreb, Hrvatska s naznakom za web shop – reklamacije. Kada zaprimimo cipele, slijedi postupak kontrole kvalitete kako bi se utvrdilo o kakvom je oštećenju riječ i da li je mogući popravak cipela. Rok za rješavanje reklamacija je 15 radnih dana od zaprimanja cipela na reklamaciju. Proizvođač nije odgovoran za mehanička oštećenja koja nastaju na gornjištu i donjištu kod trošenja cipela, skakanja, klizanja i sličnih aktivnosti koje mogu oštetiti obuću.

 

Budite informirani o najnovijim trendovima i promocijama za udobnu obuću - prijavite se na MEPHISTO newsletter!


MEPHISTO SLUŽBENA ONLINE TRGOVINA

NAJVEĆI IZBOR UDOBNIH SANDALA, CIPELA, GLEŽNJAČA I ČIZAMA

Brza i besplatna dostava za kupnju veću od 100€ u roku od 2 dana

Kontaktirajte nas

+385 1 3777 356
koleks@koleks.hr

Radno vrijeme podrške

Pon-Pet: 8:30 – 20:30 Subota: 9:00 – 18:00

     

O udobnoj i anatomskoj obući

Tehnologije

Prodajna mjesta

Načini plaćanja

Payment methodes

  •  Plaćanje pouzećem
  •  Opća uplatnica, virman i E-banking

Besplatna dostava za isporuke veće od 100€ u roku od 2 radna dana.

Koleks d.o.o. Nodilova 7, 10000 Zagreb,
tel: +385 1 4811 700 email: koleks@koleks.hr
oib: 31041897589 mb: 01469169 iban: HR9624840081100274374